2012. november 1., csütörtök

Gyorstalpaló francia és angol kémekből

Avagy Lauren Willig történelmi romantikus sorozatának első két részéről néhány szó.

The Secret History of the Pink Carnation
Irtóra élveztem a regényt, ezek a maszkos hősök mindig is a gyengéim voltak (nem véletlenül szerettem annyira a Zorró filmeket :D), úgyhogy ez a könyv nálam főnyeremény volt. Ja, és a humor is isteni! Amikor az Uppington család apraja nagyja ellepte Richard rezidenciáját, dőltem a röhögéstől. Többet viszont nem nagyon tudok írni róla, mert régebben olvastam, és annyira sok mindenre nem emlékszem, csak arra, hogy nagyon tetszett!

The Mask of the Black Tulip
Ez a regénysorozat második része, és sajnos messze nem szerettem annyira ezt a könyvet, mint az előzőt. Valahogy kifogyott a spiritusz a sztoriból, még a humor sem volt az igazi. (Az Eloise-os részeken meg halálra untam magam.) Lehet, hogy nem közvetlenül a Pink Carnation után kellett volna olvasni, így túl sok volt a párhuzam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése