2012. november 3., szombat

Jön, jön, jön!!!

Lesz három új megjelenés novemberben, amiket már nagyon várok, az egyikről már írtam, a másik kettő következzen most:

Kerstin Gier: Smaragdzöld (Időtlen szerelem 3)

A béna sorozatcím ellenére ez egy remek történet, aranyos, vicces, és tényleg csavaros (nem hiába időutaznak benne)! A kiadó november végégre ígéri, bár még nincsen róla túl sok információ (konkrétan se borító, se fülszöveg, se semmi), de remélem nem fogják eltolni, így is már egy évet kellett várni rá!


Christopher Paolini: Az örökség

Nos, itt legalább már van borító, meg fülszöveg is, legalábbis az Alexandra honlapján. November 9-dikén kéne érkeznie, de a kiadó háza táján gyanúsan nagy a csend, úgyhogy szerintem örülhetünk, ha még novemberben kidobják valamikor!

"Kezdetben volt Eragon...
És végül itt az Örökség.

Eragon, az Árnyékölő, a Sárkánylovas, csak egy szegény parasztfiú volt, amíg meg nem találta Saphira tojását. Miután a sárkány kikelt, élete alaposan megváltozott. Most már az egyetlen szabad sárkánylovasként neki kell szembeszállnia Galbatorix zsarnokságával és legyőzni a királyt, mert második esélyt nem kap a világ. De még mielőtt ezzel megpróbálkozhatna, a varden seregnek is oda kell érnie a főváros falai alá. Útjukban bevehetetlen városok és legyőzhetetlen hadvezérek állnak...
Eddigi csatáik és győzelmeik reményt adtak a Birodalom ellenfeleinek. De sikerül-e Nasuadának együtt tartania seregét, amelyet annyi különböző népből szervezett? Segítségére sietnek-e a tündék, amikor a legnagyobb szüksége van rájuk? Lehet-e a vardenek varázslóinak esélye Galbatorix ellen?
Új csaták, hajmeresztő kalandok, elképzelhetetlen titkok várnak a szabadságukért harcoló emberekre, törpékre, urgalokra, tündékre és segítőikre, a váltott macskákra. Ismét szembekerül Murtagh és Tövis meg Eragon és Saphira. Az út végén pedig Galbatorix és fekete sárkánya, Shruikan várja őket..."

6 megjegyzés:

  1. Ezeket én is nagyon várom!!

    Terveztem, hogy Az örökség megjelenése előtt újraolvasom az előző 3 részt, de sajnos időhiány miatt ez most elmarad :(

    A Smaragdzöldet én is remélem, hogy nem tolják el, már túl rég óta várunk rá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is terveztem a harmadik rész újraolvasását, de nálam se fog összejönni sajnos. Majd keresek valami összefoglalót neten, mert már szinte semmire nem emlékszem, csak arra, hogy nagyon szerettem.:)

      Törlés
    2. Remélem ebben a könyvben is lesz egy rövid összefoglaló az elején az előző kötetekről, az sokat segítene :) Nem sokra emlékszem már én sem, az alaptörténetre nagy vonalakban, meg persze, hogy minden percét imádtam :)

      Törlés
    3. Volt az előzőekben összefoglaló? Én már erre sem emlékszem!:D Meg azokat egymás után olvastam, szóval ott nem volt szükségem rá.

      Törlés
    4. Egy percre elbizonytalanítottál, de megnéztem, és volt! :) Az Elsőszülött és a Brisingr elején is volt egy rövid összefoglaló az előzőek tartalmáról, szóval remélem megtartják ezt a jó szokást, és az Örökségben is lesz ilyen!

      Törlés
    5. Én nagyon örülnék neki!:)

      Törlés