2013. január 4., péntek

Januári angol megjelenések

 Megjelenésekről nem irkálok olyan gyakran, mint szeretnék, angol publikációkról meg aztán végképp nem, szóval jöjjön most egy hiánypótló poszt.

Januárra viszonylag kevés könyvet néztem ki (relatíve:P):

Boundless (Unearthly, #3) Cynthia Hand: Boundless (Unearthly 3)

Nem vagyok benne biztos, hogy ezt mostanában fogom sorra keríteni, inkább várok kritikákat, mert a heveny YA fantasy undorom még mindig tombol (még ha ez a várólistáimon nem is látszik :) ). Pedig én még a második részt is szerettem, de még sincs hozzá kedvem...












Just One Day (Just One Day, #1) Gayle Forman: Just One Day

Lehet, hogy jobb lenne megvárni, amíg kijön ennek is a második része? Téma alapján könnyebbnek tűnik egyébként, mint az írónő magyarul is megjelent kötetei.












Nobody But Us Kristin Halbrook: Nobody But Us

Úh, ez nagyon jól hangzik, bár néhány kritika eléggé lehúzza. De ez nem fog eltántorítani, ahhoz túl ígéretes a sztori!














Double Crossed: A Spies and Thieves Story Ally Carter: Double Crossed (A Spies and Thieves Story)

Ally megcsinálta! Sok rajongó ábrándozik arról, hogy kedvenc írónőjének két sorozata crossovert kap, ezúttal azonban valóságról beszélünk. A Gallagher lányok és a Heist Society főszereplői (Macey és Hale) kénytelenek összefogni ebben a novellában, úgyhogy minden Gallagher rajongó essen neki, és akkor meglátjátok, hogy a Heist Society mennyire awesome! (Ha már nekem senki nem hisz, pedig évek óta mondogatom...)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése