2012. június 6., szerda

Richelle Mead: A szukkubusz dala

 Egyik nap éppen azon siránkoztam magamban, hogy a Golden Lily-re még várni kell egy kicsit, pedig én most annyira, nagyon azt olvasnám! Aztán eszembe jutott, hogy hát van nekem egy másik könyvem is Meadtől, méghozzá egy egészen más típusú sorozat, amit nagyon dicsérnek! Így rávetettem magam a Szukkubusz dalára...

Gergiana Kincaid egy szukkubusz, vagyis egy olyan démon, aki elszívja a férfiak életerejét. A nő Seattle-ben él, könyvesboltban dolgozik, és próbál a rendes pasikkal nem kikezdeni, csak az emberiség szemetére akar specializálódni. Azonban a halhatatlan világ felbolydul, amikor kiderül, hogy valaki megölt egy vámpírt, és rögtön Georgie lesz az első számú gyanúsított. Közben pedig hirtelen rengeteg rendes pasi lepi el a szukkubusz életét, és ő egyre nehezebben mond nemet a randikra.

... és az első 10 oldal után majdnem abba is hagytam a regényt, nagyon nem tetszett, amit olvastam. De aztán arra gondoltam, hogy ez mégiscsak az egyik kedvenc írónőm, ilyen rosszat nem írhatott, olvassuk egy kicsit tovább. És bizony jól tettem, mert utána egész más lett a stílus, Goergie-t is hamar megkedveltem, és a poénok is bejöttek.

 A sztori két legfontosabb eleme a nyomozás, és a szukkubuszunk szerelmi élete (pontosabban a szerelem hiánya). Jó az egyensúly, végig lekötött, olvasmányos, helyenként még izgalmas is volt. Nem tudnék rosszat mondani rá, van benne egy csomó jó szereplő, akiket lehet bírni (Sethet, meg Cartert különösen kedveltem, ráadásul az angyalunknak biztosan van még néhány érdekes titka, amik az én csőrömet piszkálják :) ).

 Végig elszórakoztatott a regény, biztosan nevezek a folytatásra is! Viszont azért a Vámpírakadémiától nagyon messze van ez a sorozat, például egyáltalán nincs bennem késztetés, hogy angolul folytassam, jó lesz nekem akkor is, amikor kijön magyarul. (Egyébként úgy veszem észre, hogy aki a Vámpírakadémiát nem szerette, az sok esetben zabálja ezt a sorozatot, viszont a VA rajongók annyira nincsenek ettől elájulva.)
Gyere már Golden Lily!

1 megjegyzés:

  1. Kedves Connie!

    Kérem válasz e-mailben legyen kedves felvenni velünk a kapcsolatot hamarosan megjelenő regényeink kapcsán.

    Üdvözlettel:

    Lukács Gábor
    Maxim Könyvkiadó Kft.
    info@maxim.co.hu

    VálaszTörlés